• DOLAR
    13,7133
    %3,05
  • EURO
    15,5602
    %3,29
  • ALTIN
    778,03
    %2,24
  • BIST
    1.880
    %1,22
Binali Yıldırım: Enflasyon Amerika’da 0’dan 7’ye Çıktı

Binali Yıldırım: Enflasyon Amerika’da 0’dan 7’ye Çıktı

AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım Türkiye’de ki enflasyon oranını değerlendirirken, enflasyonun Amerika’da da yüzde 0 iken yüzde 7 oranına çıktığını belirtti.

“ABD Enflasyon Diye Bir şey Bilmiyordu”

Partisinin Genişletilmiş İl Danışma Toplantısı’nda bir konuşma yapan Yıldırım, Amerika’nın geçmişte enflasyon diye bir şey bilmediğini söyledi.

Yıldırım Pandemi dolayısıyla ortaya çıkan belirsizliğin tüm dünyada etkili olduğuna vurgu yaparak, ABD’ve Avrupa ülkelerinde enflasyon 7 kat artarken Türkiye’de ise bu oranın 2 kat olduğuna vurgu yaptı.

“Kriz Yönetilir Belirsizlik Yönetilemez”

Binali Yıldırım Türkiye’de enflasyonun iki kat artmasının da iyi olmadığını, ancak belirsizliklerin de yönetilemeyeceğini söyledi.

Krizlerin yönetilebileceğini ancak belirsizliklerin hiçbir ülke tarafından yönetilemeyeceğini söyleyen Yıldırım, bu sürecin biran önce yok olması temennisinde bulundu.

 

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

9 yorum

  1. Binali beyin söylediklerinin neyi yanlış acaba? Amerikada kendisine göre güçlü bir ülke ve enfilasyon yüzde 7 o gibi ülkelere göre büyük sorun. Reisten öncekilerde onun kadar çalışsaydı şimdi daha iyi durumda olurduk

    • Bunuda savunan çıktı helal olsun. Binali yıldırım samimi insan eyvallah ancak bu açıklamasını nasıl savunuyorsunuz körü körüne acaba?

  2. nedense son günlerde saçma sapan savunma mekanizmaları kuruluyor. reis ve birkaç kişinin hatrına AK Partiye oy veriyorum. Dua edin reis var onlar olmasa bu parti çoğundan oy alamaz

  3. Binali başkan yanındayız. Senin demek istediğini ancak basit bir şekilde anlayan nankörler var bence

  4. Bir ak partili olarak gereksiz bir açıklama olarak gördüm. Yani saçma bir kıyaslama olmuş. evet pandeminin ekonomilere etkilerini anlatın ama doğrudan her yerdeki olumsuzluğu Türkiyemiz ile kıyaslamanız mantıksız olur

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar
reklam
  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM